Re: Takie male pytanko..

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 10:39:54 MET DST

Wojciech Michalczuk wrote:

> Z tego co mi wiadomo, we właściwościach lubią się wyświetlać różne
> rzeczy. Od kilku lat dręczony jestem świadomością, że kanał pracuje w
> jednym trybie, i nie da się ustawić różnych trybów dla napędów na jednej
> taśmie. I tej wersji będę się trzymał, chyba że ktoś przyjdzie i mnie
> sprostuje :)

Ja na poparcie swojej tezy nie mam fachowej odpowiedzi, jedynie co, to
moge napisac, ze widac znaczna roznice w predkosci pracy tych dwoch
dyskow. A nawet jesli odlacze ten drugi systemowy zostaje sam na tasmie,
to nic szybciej nie jest. Dlatego wniosek wyciagam taki, ze system jednak
dobrze pokazuje.

--