Re: Takie male pytanko..

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 00:27:53 MET DST

Niejaki red twierdzi jakoby:

> U mnie tak jest (2 dyski na jednej tasmie) i we wlasciwosciach kanalu
> mam, ze jeden pracuje jako ATA133, a drugi ATA66. Wiec jak to w koncu
> jest?

Z tego co mi wiadomo, we właściwościach lubią się wyświetlać różne
rzeczy. Od kilku lat dręczony jestem świadomością, że kanał pracuje w
jednym trybie, i nie da się ustawić różnych trybów dla napędów na jednej
taśmie. I tej wersji będę się trzymał, chyba że ktoś przyjdzie i mnie
sprostuje :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//