Re: O klawiaturze inaczej - długie

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 01:51:10 MET DST

Niejaki marcus075 twierdzi jakoby:

> Od dwóch miechów mam coś takiego:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8977 i jestem zadowolony. Jak ze
> ścieralnością to nie wiem- mam dwa miesiące... Notabene jestem bardzo
> zadowolony. A co Logitech to Logitech...:)

Hmmm... Nie wiem, czy zda to egzamin w przypadku klepania w klawiaturę
10h dziennie. Po pracy na notebooku (mnie przynajmniej} bolą stawy...
Racja, że pisze się na takim czymś nieco szybciej, ale z przyzwyczajenia
  walę w te klawisze, a potem cały dzień chodzę i "pstrykam" stawami :)

Poza tym klawiatura ta nie ma takiego układu, o jaki chodzi autorowi
wątku. Ma to ten feler, że enter "pojedynczej wysokości", co dla mnie
jest najgorszym rozwiązaniem, jakie tylko można wymyślić.

Ale, mam do Ciebie pytanie, jako do użytkownika :)
Jak wyglądają w tej klawiaturze klawisze "multimedialne"? Ile ich jest,
i jakich?
Czy oprócz takich "małych, srebrnych", jak widać na zdjęciach, dysponuje
toto "F-lockiem" przełączającym funkcje F'ów z normalnych na multimedialne?
Czy klawiatura ta dysponuje przyciskami do regulacji głośności, oraz
wszystkimi Play, Foward, Prev, Stop?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//