Re: Trident VGA

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 00:42:55 MET DST

Wed, 7 Jul 2004 23:43:33 +0200, na pl.comp.pecet, Andrzej P. Wozniak
napisał(a):

> Osoba podpisana jako Robert Borkowski
> <robertborkowski.usun_to@interia.pl> w artykule

> Co to znaczy z systemem? Jest to zwykły dosowy program i można go
> uruchamiać z wiersza poleceń. Były nawet dwie wersje - com i exe.

to znaczy, ze program jest ladowany w momencie uruchomienia sie systemu
(jesli jest na przyklad wpsiany w autoexecu), pod linuksem to nie pojdzie
:)

> Szukaj na płycie głównej zworki dla trybu monitora (Mono/VGA) i sprawdź,
> czy w setupie nie ma podobnego ustawienia. Często pomaga.

na plycie nic nie ma, w setupie jest ustawione na "VGA/EGA", przy innym
ustawieniu wyrzuca blad karty graficznej