Re: Trident VGA

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 23:43:33 MET DST

Osoba podpisana jako Robert Borkowski
<robertborkowski.usun_to@interia.pl> w artykule
<news:9df5khi0bs83$.3frn6f2vhszr.dlg@40tude.net> pisze:

> wydaje mi sie, ze ten program dziala tylko w dosie i jest ladowany z
> systemem, prawda?

Co to znaczy z systemem? Jest to zwykły dosowy program i można go
uruchamiać z wiersza poleceń. Były nawet dwie wersje - com i exe.

> A jesli chcialbym odpalic linuksa, ale nie z dosu?

Szukaj na płycie głównej zworki dla trybu monitora (Mono/VGA) i sprawdź,
czy w setupie nie ma podobnego ustawienia. Często pomaga.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)