Re: sb live 5.1 a sb audigy 2

Autor: lego <lego_at_onet.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 22:05:25 MET DST

----- Original Message -----
From: "Friend" <uniwersalny@wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Wednesday, July 07, 2004 7:10 PM
Subject: Re: sb live 5.1 a sb audigy 2

> [...]
> (A2ZS)
> -dzwiek w filmach (DD) tez wydaje sie bardziej przestrzenny
> -lepsze oprogramowanie (mixer,EAX 4.0, bogaty korektor)
> -o oczywistych zaletach wynikajacych z parametrow katalogowych karty nie
> bede pisal
>

> negatywy:
> -cena:) (wbrew pozorom wiekszosc wad SBLIVE5.1 mozna by wyeliminowac na
> poziomie oprogramowania)
>
> To na razie tyle po pierwszym dniu uztkowania A2. Pozornie w zwyklym mp3
> oprocz tych wysokich tonow to roznicy nie zauwazylem.

            I o takie argumenty mi chodzi :) Waham sie. Sterowniki od a2 do
sb 5.1 moze cos i daja, ale przy okazji traci sie jakies opcje (tak
czytalem), a sterownikami alternatywnymi bawic mi sie nie chce.

            Sprawa glosnikow. t5400 to nowa technologia, dwudrozne satelity,
nowy design i w ogole. Liczba glosnikow tez wystarczajaca sie wydaje.

            BTW, co radzicie od odsluchiwania muzyki? Ja uzywam win media
playera 10. Przy odpowiednich ustawieniach daje ciekawszy dzwiek niz np.
Winamp. Foobar na razie do mnie nie przemawia...

> Mirek

rafal