Re: sb live 5.1 a sb audigy 2

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 19:10:32 MET DST

> Planuje przesiadke z sb 5.1 live digital i glosnikow inspire p580 na
audigy
> 2 i glosniki badz inspire 5.1 t5400 badz inspire 6.1 6700. Duza roznice
> zauwaze? Glownie chodzi o sluchanie muzyki z mp3, audio.

Wlasnie dzisiaj sie przesiadlem z sblive5.1 na audigy 2. Moje wrazenia sa
mieszane. Uzywam glosnikow znacznie wyzszej klasy niz creative.

pozytywy:
-lepsze wysokie tony (nawet bez korekcji)
-zdecydowanie mniej szumow w centralnym (chociaz do idealu jeszcze daleko
(A2ZS)
-dzwiek w filmach (DD) tez wydaje sie bardziej przestrzenny
-lepsze oprogramowanie (mixer,EAX 4.0, bogaty korektor)
-o oczywistych zaletach wynikajacych z parametrow katalogowych karty nie
bede pisal

negatywy:
-cena:) (wbrew pozorom wiekszosc wad SBLIVE5.1 mozna by wyeliminowac na
poziomie oprogramowania)

To na razie tyle po pierwszym dniu uztkowania A2. Pozornie w zwyklym mp3
oprocz tych wysokich tonow to roznicy nie zauwazylem.

Mirek