litery dysków

Autor: Carbo <sarano_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 17:57:07 MET DST

Mam dwa dyski. Na jedym dysku mialem 3 partycje, a na drugim jedna. Na dysku
pierwszym mialem partycje C, D, E, a na dysku 2 mialem partycje F.
Podczas instalacji windowsa XP cos sie pomieszalo i partycja C zmienila sie w
partycje E. Chcialem przywrocic to do porzadku PartitionMagiciem, ale po zmienie
literek oczywiscie system mi nie wstal. No i dyskietki ratunkowe stworzone przed
zmiana literek nic nie daja.
Pytanie moje brzmi czy jest jakis sposob, zeby z poziomu konsoli zmienic z
powrotem te literki, zeby mi system ruszyl?

Pozdrawiam
Carbo