problemy z zamknięciem win me

Autor: meF#to <charles2000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 17:38:47 MET DST

cześć! mam poważny problem - przynajmniej z punktu widzenia takiego laika
jak ja ;) nie potrafię zamknąć systemu, mam win me - wybieram "zamknij
system" czy coś tam, próbowałem też użyć klawisza na klawiaturze by zamknąć
system i komputer wciąż się restartuje. by go wyłączyć czekam aż zaczną się
zgłaszać znowu urządzenia przy starcie i zanim system ruszy wyłączam
komputer ręcznie. po pewnym czasie pojawiają się jednak problemy w systemie,
niebieskie tła zagubione dane... - krótko mówiąc: co jest grane???

[jeśli ta wiadomość pokazał się 2 razy to sorry - wysyłałem przez outlook'a a
sprawdzając na niusy.onet.pl nie znalazłem nawet mojego posta - chyba nie
udało misię go przesłąć]