Drukowanie z pliku na port USB

Autor: Lelo <leholy2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 23:55:27 MET DST

Witam.
Mam takie pytanie. Kiedyś, gdy na świecie nie istniały jeszcze drukarki USB
można było wykonać taki manewr, że na jednym komputerze drukowałem coś do pliku
np. plik.prn przy pomocy wybranego sterownika, a potem przenosiłem plik na
komputer z podłączoną drukarką (tą od sterownika) i w Command Prompt
wklepywałem polecenie " copy plik.prn lpt1 " . Drukarka zaczynała wtedy
drukować z pliku.
Moje pytanie brzmi - Jak wydrukować teraz cokolwiek z pliku w przypadku gdy
drukarka jest podłączona do USB?
System windows XP, drukarka HP(model chyba nieistotny).
Jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Lelo