Re: Abit BX2 rev.2 - jaki najszybszy procesor?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 02:16:19 MET DST

To bedzie post zbiorczy, bo pisac 3'ech nie ma sensu:

> Ale ten HDD masz pewnie podłączony do płyty, a ja mówię o HPT370.
> Z HDD Seagate i HPT były problemy AFAIR,
> dlatego polecam kupno HDD innego producenta.

Za pozno ;-)

> Chipset BX obsługuje max 1GB RAM'u,
> ale Twoja płyta AFAIR ma 3 gniazda na RAM.

4, wiem bo widze :-)

> Taki RAM ma _zazwyczaj_ 16 kości.

Jakies inne wskazowki? :-)

> Raczej Slot1-FCPGA :)

Czyli np.
?

Tzn. widze, ze typ ok, ale firma? Wygalda porzadnie i kosztuje >5PLN ;-)

Powiedz jeszcze ile wypadalo by dac za Coopermine 1100MHz, zeby strasznie
nie przeplacic, bo nie wiem do ilu szukac/licytowac.

Poza tym bardzo mi pomogles, za co bardzo dziekuje :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055