Re: Abit BX2 rev.2 - jaki najszybszy procesor?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 00:47:14 MET DST

> Przecież płyta ma HPT370, więc bez najmniejszego problemu włożysz HDD
128GB.

W tej chwili mam Seagate Barracuda 40GB, ktora musi byc ograniczona zworka
do 32, bo inaczej go nie widzi wlasnie plyta :-/

Byc mzoe nowy bios zalatwilby sprawe, ale przy orginalnym mam jak mam.

> Chipset BX obsługuje max 128MB na jeden bank, więc możesz
> do tej płyty włożyć 3 x 256MB ale MUSZĄ być to kości dwubankowe.

Hmmm, dwubankowe?
Ona ma miesjca na DIMM'y, wiec chyba 4x256?

Ale jak mam odroznic te kosci od innych?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055