Re: Komputerku zrób się biały ;)

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 23:03:36 MET DST

Użytkownik "Radek K." <radek678@usun_to.wp.pl> napisał w wiadomości
news:40EB09B9.2965810E@usun_to.wp.pl...

> I jeszcze OSTROZNOSC przy uzyciu tej metody.

Eee tam! nigdy nie zapomnę ćwiczenia na galwanotechnice z szybkoći trawienia
miedzi za pomocą FeCL3. Najpierw trzeba było próbki odtłuscic (szorowanie
szczotą, NaOH i CaCL2) potem zatrawić w 3% HCl. No to wrzucamy próbki do
kwasu... ale nie wiadomo co dalej? 1 sekunde? 2 minuty? Patrz jedna na
drugiej lezy. Pytamy sie. Tak, trzeba zamieszać i wyjąć. No to kumpel
miesza, a ja do niego CO TY ROBISZ?! Kwas palcem mieszasz!?!
Nic mu nie było;P