Re: nagłe wyłączanie komputera

Autor: Ruby <mc_kisieq_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 22:42:31 MET DST

> ktoś może podpowiedzieć co się dzieje?
> komp z XP pro, płyta ASUS, procek Athlon 2000... po kilku minutach po
> załadowaniu XP komp gwałtownie się wyłącza... nic takiego nie dzieje się w
> DOSie lub trybie awaryjnym
> virus niby nie - jest aktualny antywir... zasilacz?

Miałem podobny problem, z tym że komputer wyłączał się po dłuższym
czasie (zresztą mój komp jest serwerem w sieci, chodzi praktycznie cały
czas - na xp :>) - z częstotliwością ok. 2x na dzień. Już miałem kupować
nowy zasilacz, ale wcześniej zamieniłem kabelki zasilające -
tj.podłączyłem inny, wolny pod hdd. Od 4 dni nic mi się już nie wyłącza
bez pozwolenia ;)
Aha, i w moim przypadku chodziło o resetowanie, nie całkowite wyłączanie
- po prostu sam dysk się wyłączał (?).

Pozdrawiam