Re: Nero 6 + 3 nagrywarki ?

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 22:27:18 MET DST

Sander wrote:
> Od kiedy TEAC są dobre ? Stare były niezawodne.

przykro to słyszeć, ale chyba do masowego nagrywania i tak pewniejsze od
tych najtańszych -- czy aż tak źle?

> Nowe są i zawodne i mają kiepską korekcję błędów, a pozatym
> wskaż mi choć jeden model TEAC'a który ma poprawne "Correct EFM-Encoding".

nie wiem czy te cechy są im potrzebne... tymczasem zobacz co tu piszą:

" Testy zapisu płyt CD-R i CD-RW pokazały, iż napęd Teac CD-W552DK to
prawdziwy "demon prędkości" w kategorii czasów wypalania. "

http://www.cdrinfo.pl/artykuly/Teac_CD-W552DK/strona9.php