Re: Problem z uruchomieniem komputera

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 21:51:14 MET DST

Użytkownik "Ruby" <mc_kisieq@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ccena1$c9l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam Grupowiczów
>
> Odbywam wlasnie praktyki w jednej z firm, gdzie zalapalem sie na ciekawe
> zajecie: skladanie kompow ;) Starych bo starych, ale zawsze to cos.
> Do rzeczy:
> Przyszlo mi do zlozenia komputera: plyta glowna FIC PA-2011, P200MMX,
> jakis RAM, tylko floppy, karta grafiki...
> Problem pojawia sie juz po zlozeniu wszystkich tych czesci: komputer
> udalo mi sie uruchomic tylko 3 razy, dzieki metodzie wkladania i
> wyciagania kabelkow z Powera na plytke (naciskanie przycisku Power na
> [...]

Masz dziwne podejście do sprawy. Jak składm co kolwiek to zaczynam od
głośnika bo to jrest pierwszy sygnał że coś nie gra. Wasilaczach AT a takie
były do P200. Chyba że ty masz ATX może też były. w obudowie wył zwykły
wyłącznik to lepiej było wyciagać wtyczkę z kontaktu niz kable z płyty.

Podłcz spikier i napisz czy wogóle coś się dzieje.