Problem z uruchomieniem komputera

Autor: Ruby <mc_kisieq_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 19:25:09 MET DST

Witam Grupowiczów

Odbywam wlasnie praktyki w jednej z firm, gdzie zalapalem sie na ciekawe
zajecie: skladanie kompow ;) Starych bo starych, ale zawsze to cos.
Do rzeczy:
Przyszlo mi do zlozenia komputera: plyta glowna FIC PA-2011, P200MMX,
jakis RAM, tylko floppy, karta grafiki...
Problem pojawia sie juz po zlozeniu wszystkich tych czesci: komputer
udalo mi sie uruchomic tylko 3 razy, dzieki metodzie wkladania i
wyciagania kabelkow z Powera na plytke (naciskanie przycisku Power na
obudowie nic nie dawalo). Moze bylo by to latwiejsze, gdyby komputer za
kazdym razem dalo sie tak uruchomic. W moim przypadku niestety uruchomil
sie tylko 3 razy, probowalem chyba wszystkich mozliwych kombinacji (bez
podlaczania dodatkowych kabelkow - reset, speaker etc.).
Uruchamial sie kiedy chcial - co moze byc tego przyczyna ?
Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam