Re: Porysowany monitor...

Autor: Mariusz Bachora <matt_at_nsm.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 11:15:22 MET DST

Gracjan wrote:

> Witam!
> No właśnie, zdarłem sobie w kilku miejscach powłokę antyodblaskowa i monitor
> ma teraz jasne rysy :(. Pogooglałem troche i znalazłem porady aby zedrzeć do
> końca powłokę na całym monitorze i jesli jakość obrazu bedzie kiepska kupic
> filtr dobrej firmy np. polaroida. Nie znalazłem jednak wypowiedzi ludzi
> którzy już tak zrobili. Moze ktoś z was tak postąpił ze swoim monitorem? Da
> sie pracować na takim monitorze? Monitor któego tak bestialsko potraktowałem
> rysując jego ekran to SyncMaster 700IFT.

Hello.

Da sie pracowac na takim monitorze - kiedys mialem podobna historie,
zdarlem cala warstwe antyodblaskowa (zyletkami :) i sa jedynie dwa
mankamenty takiego rozwiazania: oczywiscie zwiekszony stopien odbicia
swiatla od powierzchni ekranu (robi sie troche lusterko) oraz bardzo
szybkie osiadanie kurzu - warstwa antyodblaskowa jest jednoczesnie
warstwa antyelektrostatyczna , po jej usunieciu ekran po prostu
"przyciaga" wszelkie dorbiny kurzu i inne syfy. Nie wiem ile podnosi w
tym wypadku komfort pracy zastosowanie dodatkowego filtra - nie probowalem.

pozdr.
MB