Porysowany monitor...

Autor: Gracjan <grac_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 08:59:25 MET DST

Witam!
No właśnie, zdarłem sobie w kilku miejscach powłokę antyodblaskowa i monitor
ma teraz jasne rysy :(. Pogooglałem troche i znalazłem porady aby zedrzeć do
końca powłokę na całym monitorze i jesli jakość obrazu bedzie kiepska kupic
filtr dobrej firmy np. polaroida. Nie znalazłem jednak wypowiedzi ludzi
którzy już tak zrobili. Moze ktoś z was tak postąpił ze swoim monitorem? Da
sie pracować na takim monitorze? Monitor któego tak bestialsko potraktowałem
rysując jego ekran to SyncMaster 700IFT.
Pozdr.
Gracjan