Re: Czy sieciówka może być trochę popsuta? (ASRock VIA)

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.fm>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:48:52 MET DST

Mialem ten sam problem z sieciówką u kolegi, ta sama płyta. Wymieniałem 5 razy wtyczke RJ45 i nie pomogło, raz siec "chodziła" a pózniej nie. W końcu zakup kart planet za 30 zł rozwiązał definitywnie problem, ale zmarnowałem 5 godzin na poszukiwanie przyczyny, nie warto było za 30 zł, bo można było w tym czasie pójśc z kolegami na piwo. :-)