Re: Czy wszystkie EPOXy pokazuja taka niska temp CPU?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.fm>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:41:04 MET DST

Użytkownik "Rafał Kubiak" <niktnieczytaspamugilbert3@op.pl> napisał w wiadomości news:h5y5xsjd0heg.d1bcb3zlijj5$.dlg@40tude.net...
> Mój Epox mam wrażenie pokazuje jakieś głupoty: 33 stopnie na Athlonie
> 1900+? Przecież to niemożliwe - ECS z tym samym wentylatorem pokazywał 49

Przyłóż termometr do ciała, jak peknie to znaczy, że jest wiecej jak 33 st. C. ;-)
A tak poważnie wystarczy przyłożyć palec do radiatora, jak jest cieplejszy od ciała to temperatutra na pewno jest wyższa od 36 st C. Zresztą temperatura rdzenia jest wyższa od temp. radiatora. Zależy też gdzie masz czujnik temperatury, u mnie na Epoxie są 2:
- jeden pod procesorem, dotyka go od spodu
- drugi obok podstawki, ok. 2 cm od radiatora
Ten pod prockiem pokazuje temp. ok. 45 - 50 , a ten obok ok. 5 -6 stopni więcej. Płyta to Epox MVP3, procek AMD K6-2 500MHz, radiator jakiś miedziany o wysokości 1 cm, wentylator standardowy.