Re: Gwarancja na terkoczący wiatraczek

Autor: axell <axell_at_wywalto.op.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 14:06:06 MET DST

> No bez jaj. Wiem jak działał wiatraczek gdy zasialcz był nowy. To nie są
> jakieś głośniejsze szumy albo wycie. Po prostu głośno terkocze jak by
> się po prostu starły łożyska. Co mam powidzieć w sklepie? Wiatraczek
> przekracza normę 30dB sprawdzoną na słuch niech pan sam posłucha? :))

Kiedyś mi wiatrak na k.graficznej zaczął głośno chodzić. Poszedłem do
serwisu i tam gostek uśmiechnął się na to - powiedział że ten typ tak ma
i gwarancja tego nie uwzględnia. Ale przedmuchał go (sam go wcześniej
już wyczyściłem), naoliwił i tydzień chodził cicho :(

Tak więc jak już pójdziesz to naciskaj żeby Ci wymienili na nowy i nie
daj sobie wcisnąć jakiegoś oliwienia. Jak już zaczął głośno chodzić to
raczej się wyrobił i tylko wymiana pomoże.

pozdr axell