Re: PŁYTA EPOX 8RDA3+

Autor: PawełG <Pawel.Galazka_at_nospam.zeksa.koszalin.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 14:00:55 MET DST

> Zakladam oczywiscie ze nie zapomniales o wrzuceniu dyskietki
> ze sterami do Sata zaraz na poczatku instalacji.

Oczywiście że nie.
Wyjasniłem sprawę u dystrybutora EPOX - -firmie Pronox. W zależności od
Revision płyty I i II były problemy z kontrolerem Silicon na tych płytach. W
revision III błąd ten jest naprawiony. Dostałem Bios który ma tą samą wersję
co na www Epoxa pathujący tylko sam kontroler Silicona.
Tak że jak trafi Wam się płyta tego typu plus dysk Sata Samsunga to od razu
Path, szkoda czsu na jakiekolwiek próby - ja straciłem bez sensu 2 dni .