Re: Problem z k7vt2

Autor: Snoopy <nielubiespamu>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 10:46:53 MET DST

>mialem ta plyte do tamtego tygodnia kiedy to sobie padla jak warzywo :[
>wiec powiedzialem sobie nigdy wiecej szitu i kupilem epoxa ale wracajac do
>tematu :

Komp niestety nie jest moj a kolezanki :|
Tez bym poszedl do serwisu ale nie chce jej dolowac i serwis bedzie
ostatecznoscia chyba, ale niestety konieczna...

>u mnie system XP, 2k, 2k3 normlanie sie instalowaly i dzialaly bez via 4in1
>ale mialem problem z Cd ROMEM LG x52 ktory po wlozeniu plyty resetowal
>kompa ( nie mialem tego na starej MSI i nie mam tego na nowej EPOXa ) wiec
>to moze ci da do myslenia

Asrock sux :|
Najzabawniejsze jest to ze u kolezanki windows XP dzialal, poprostu
formatowalem profilaktycznie dysk, bo juz bylo niezle namieszane i co?
Teraz nie da sie zainstalowac...
A jakiego XP instalowales z SP1 czy bez ?

>co do maigistrali napewno masz ustawiona zworke ?? na 133

NIe wiem, tez ja zaczelem podejrzewac jak wrocilem do domu i
przejrzalem fora dyskusyjne, ale na kompie sa plomy i nie za bardzo
wiem jak to sprawdzic, w dodatku w BIOSie procek w trybie auto ma FSB
100....
Powiem kolezankce zeby zapuscila CPUID i podala mi info o pamieci :)
To powinno mi wiele wyjasnic ... oby

>no i bios ja mialem ostatni jaki byl oficjalny, raz zainstalowalem jakiegos
>moda ale cos nie tak bylo przy starcie windowsa i sie zwieszal wiec sam
>sprobuj z biosem najpierw a jak nic to nie da to przywroc stary i lec do
>serwisu z tym ( w koncu pisales ze masz plombe )

No ale oficjalny ostatni jest z przed roku - sproboje wersje 1.381
ktora jest mniej oficjalna ale moze cos poprawi....
BTW instalowac najpierw serowniki do wszystkiego i pozniej Via 4in1
czy najpierw VIa a potem stery ?

Pozdrawiam
Szymon