Re: Problem z k7vt2

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:51:29 MET DST

mialem ta plyte do tamtego tygodnia kiedy to sobie padla jak warzywo :[
wiec powiedzialem sobie nigdy wiecej szitu i kupilem epoxa ale wracajac do
tematu :

u mnie system XP, 2k, 2k3 normlanie sie instalowaly i dzialaly bez via 4in1
ale mialem problem z Cd ROMEM LG x52 ktory po wlozeniu plyty resetowal
kompa ( nie mialem tego na starej MSI i nie mam tego na nowej EPOXa ) wiec
to moze ci da do myslenia

co do maigistrali napewno masz ustawiona zworke ?? na 133

no i bios ja mialem ostatni jaki byl oficjalny, raz zainstalowalem jakiegos
moda ale cos nie tak bylo przy starcie windowsa i sie zwieszal wiec sam
sprobuj z biosem najpierw a jak nic to nie da to przywroc stary i lec do
serwisu z tym ( w koncu pisales ze masz plombe )