Re: Czy sieciówka może być trochę popsuta? (ASRock VIA)

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 23:44:08 MET DST

> ponowna instalacja powoduje włączenie tych samych (Win2k). Mogę
> przeinstalować system ale jeśli to padnięta karta (właściwie w tym
> przypadku płyta) to nie ma to sensu.

Miałem identyczną sytuację na podobnej płycie (MINT). Podłączyłem drugą
sieciówkę i nie rozpaczałem, ale kilka dni później przywróciłem system z
backup'u. I szok ! sieciówka na płycie działała ! Ostatnio sytuacja się
powtórzyła - parę tygodni działałem na sieciówce PCI, ale znowu zrobiłem
backup - i poszło OK.
    Nie wiem co jest przyczyną, ale po reinstalacji systemu jest wszystko
O.K.
Piszę że po reinstalacji, ale tak faktycznie to odpalam Ghosta i ładuję
obraz dysku który zrobiłem kiedyś świeżo po instalacji - ale skutek jest ten
sam. Spróbuj reinstalację np. na jakimś innym, małym/starym/zapasowym dysku
:-)

Pozdrrr... Reksio.