Re: prosba o ocene konfiguracji sprzetu

Autor: RaV <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 21:14:14 MET DST

Dnia Sun, 04 Jul 2004 21:01:02 +0200, ArD napisał(a):

> Strasznie mnie ciekawi, jaki to jest "użytek biórowy". Ja w robocie mam

chodzi tu konkretnie o komputer dla klienta ktory prowadzi swoja mala
dzialanosc gospodarcza i co jakis czas bedzie potrzebowal druknac cos, albo
policzyc w excelu... ale moze w przyszlosci beda instalowane jakies wieksze
programy, choc to trudno powiedziec.
Moze tez byc taka sytuacja ze wnuki Pana "klienta" beda chcialy w cos
zagrac.
Zdaje sobie sprawe ze do zwyklego excela to wystarczylby nawet amd-k6 ale
chcialbym zlozyc komputer ktory bedzie w miare na topie z mozliwoscia
rozbudowy...

> kosztuje tyle, co twoje pamięci. A z tym co napisałeś, to można się już
> pobawić (tylko monitorek kiepski).
No wlasnie ... monitor moze tu byc wazny ... Jaki polecasz ? w rozsadnej
cenie...

> Jeśli w tym biórze obrabiasz viedeo, robisz prezentacje 3d, przestrzenne
> (TV-OUT), to powinneś dodac pamięci. Jeśli zajmujesz się obliczeniami,
> to powinnes dodac pamięci...
obrabianie video raczej odpadaja...

> Nie napisałeś nic o zasilaczu. Mam nadzieje, że zamierzasz kupic coś
> porządnego czyba, że lubisz dym.
tak zasilacz wiem ze jest wazny. englight albo jakis chieftec...

> A ta drukareczka, to się nadaje jak drukujesz kilka stron dzienne
> (zalecany max 500 stron/miesiąc). Do bióra bym polecał cos wiekszego. W
> przeciwnym razie, możesz co kilka dni zmieniać tusz. Więc lepiej
jesli chodzi o drukarke to wiem ze jest to dosc maly "chlebaczek" ale
zareczam ze na pewno nie bedzie duzo drukowane...

Mam jeszcze pytanko... bo moze nie warto pakowac sie w az takie czesci...
moze dalo by sie cos troche tanszego zlozyc nawet... ale z przyszloscia?
Tylko nie bardzo wiem co...

Dzieki za dotychczasowe zainteresowanie.

--
Pozdrawiam
RaV