Re: prosba o ocene konfiguracji sprzetu

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 21:01:02 MET DST

Użytkownik RaV napisał:

> ABIT NF7 nFORCE2/133/AC6
> PROCESOR AMD ATHLON XP 2200+ (I gat)
> KINGSTON DDR 128MB KVR400X64C3
> 088 PIXEL.MX4000 64DDR 64bit TV-OUT
> SEAGATE 80 GB BARRACUDA 7200.7 (2l)
> DVD ROM OEM LG DRD-8161B 16X (2lata)
> MO.SAMSUNG 17 SM 795 DF
> Drukarka HP DeskJet 3550
>
> Zaznacze ze sprzet ma byc glownie do uzytku biurowego

Strasznie mnie ciekawi, jaki to jest "użytek biórowy". Ja w robocie mam
ECSa zwlutownym duronem i grafiką, 128ram. To do robienia projektów i
wystawiwnia faktór wystarcza (siedzi na tym xp). Moja konfiguracja
kosztuje tyle, co twoje pamięci. A z tym co napisałeś, to można się już
pobawić (tylko monitorek kiepski).
Jeśli w tym biórze obrabiasz viedeo, robisz prezentacje 3d, przestrzenne
(TV-OUT), to powinneś dodac pamięci. Jeśli zajmujesz się obliczeniami,
to powinnes dodac pamięci...
Nie napisałeś nic o zasilaczu. Mam nadzieje, że zamierzasz kupic coś
porządnego czyba, że lubisz dym.
A ta drukareczka, to się nadaje jak drukujesz kilka stron dzienne
(zalecany max 500 stron/miesiąc). Do bióra bym polecał cos wiekszego. W
przeciwnym razie, możesz co kilka dni zmieniać tusz. Więc lepiej
laserową, jeśli drukujesz tekst. Ja używam tej

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!