Re: Laptop

Autor: ToNZi <cowasto_at_dziestam.nl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 01:46:31 MET DST

Osobnik Y a r c i o o napisał z adresu <yarcioo@wp.pl> wiadomość
<news:cc7fej$2c8$1@nemesis.news.tpi.pl> co wywołało ogólne poruszenie na
grupie:
> A ja powiem:
> Używane sa niekoniecznie tańsze i napewno gorsze.

co do gorszych parametrów się zgodzę, bo wiadomo, że używane zawsze gorsze
;) tym bardziej jak bez gwary o czym piszesz niżej ;).

> Za mniej niż 4 tys można dziś kupić w Makro notebook MAXData z 256 MB
> RAMu nagrywarką i wszytskim co notebook mieć powinien z 2-letnią
> gwarancją na nieoprocentowane raty przy wpłacie 10%.

no dobra, ale nie każdy może wziąć coś na raty i w sumie za 4 koła - to mimo
wszystko kupa siana jest :| (wiem, że za dobrego lapa ok 4K to niejest tanio
na maxa ale 4K to pare średnich pensji miesięcznych w tym kraju )

> Wśród używanych nie znajdziesz niczego poniżej 2,5 tys na czym można by
> uruchomić obowiązujące dziś wersje aplikacji. Minimum 3,5 tys wydasz za
> używany sprzęt na którym tych aplikacji możesz komfortowo uzywać, jednak
> zapłacisz gotówką za towar którego jakości nie jesteś pewien i na który
> nie masz gwarancji.

dokładnie tak jak mówisz, komfort pracy sporo jednak kosztuje :/

> No chyba że mirel chce kalkulacje robić QuatroPro for DOS, teksty pisać
> w TAGu i surfować w Arachne, to nawet tysiączek wystarczy.

nie powiedziane, może potrzebuje po prostu laptopa do pracy biurowej,
obejrzenia filmu, posłuchania muzyki. Do tego, żeby być mobilnym z kompem, a
do tego wcale nie potrzeba lapa za 4K skoro można mieć za ok 1K i w
zupełności do jego potrzeb wystarczy...

--
.._ßßÔÔ<:==Call Of Duty Fanatic Playa==:>ÔÔßß_..|e-mail in From is fake
..:: [GG: 0010 0101 0010 0100 1000 0000 1001 ]::.. -=<[4D Member]>=-