Re: ZAKUP OBUDOWY

Autor: Norbert <kolek[_at_>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 01:39:34 MET DST

> O ile dobrze pamiętam, na prgks przewijało się, że zasilacze w serii
> PA nie są najlepszej jakości... Polecam przestudiować archiwum grupy.

rzeczywiscie ktos tam pisal ze zasialacze w serii pa nie sa zbyt dobre, ale
to bylo kiedys :))) teraz wypuscili nowa serie obudow i z innym zasialczem
(mam nadzieje ze lepszym) i dlatego sie pytam co to za zasilacz, bo nigdzie
nie ma o nim informacji [moze ktos z enlighta czyta te grupe i sie odezwie w
tej sprawie ;)) i przy okazji wrzuci jakies info na stronie, bo nic tam
!@#$% nie ma]

--
Norbert