Re: DVD-RAM w praktyce

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 16:27:41 MET DST

> Oczywiscie, mozna zapisywac z poziomu dowolnego programu,
> nawet Norton Commandera w okienku DOS-a :-)

I jeszcze raz podkreslam zapis/odczyt - w formacie FAT32 -
bez zadnego dodatkowego oprogramowania (jak np. syfiasty InCD)
czy driverow. Czysto sprzetowe rozwiązanie! Poezja! :-)

Nosniki... owszem, nie tanie, ale 1 masz od razu gratis,
a moze i na kolejne nie bedzie żal kasy, jesli poczytasz sobie,
ze trwalosc i niezawodnosc plytek DVD-RAM jest wręcz
bajecznie nieporównywalnie lepsza niz zwyklych plytkek DVD?R(W).
W zasadzie taką plytke mozna traktowac jak maly, przenosny
dysk twardy, powolny, ale dosc niezawodny i odporny.

Ja sam, jako fan i milosnik pendrive'ów, traktuję plytkę DVD-RAM
jak kolejnego pena (predkosc jest zblizona do pendrivow USB2),
tylko o duzej pojemnosci.

Pozdrawiam,

latet