Re: DVD-RAM w praktyce

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 16:22:59 MET DST

> Gdzies czytalem ze na takich plytkach nagrywa sie jak kopiowanie
> z dysku na dysk (a takze kopije, przenosi)
> z poziomu np explorera czy innego... menadzera plików
> i czy mozna w takim przypadku nagrywac(zapisywac) bezposrednio z poziomu
innych programow
> np zapisz plik
> w Wordzie -i jak to szybko idzie?

Oczywiscie, mozna zapisywac z poziomu dowolnego programu,
nawet Norton Commandera w okienku DOS-a :-)

Mimo, ze ogolnie, zapis jest dosc wolny, to na szczescie
zapisanie mlych plikow odbywa sie szybko i sprawnie
(nieporownywalnie szybciej niz zapisanie malego pliku
tradycyjną metodą na CD czy DVD).

> wybadaj to przy okazji :) bo mam chrapke na taka multi-nagrywarke
> (tylko jednak szybsza)

Ogolnie polecam nagrywarki DVD LG.
Testuję swoją dzien i noc od tygodnia
(a takze efekty jej pracy na innych urzadzeniach)
i jak na razie nie stwierdzilem zadnych problemow.
Po prostu jest niezla, a DVD-RAM to jej dodatkowy, a nie glowny, atut.

latet