Re: Problem z wyjściem TV w Radeonie 9000

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 16:16:27 MET DST

Leszek K. napisał(a):

> Poczytać archiwum. W ciągu miesiąca z 10 razy na ten temat.

Raczej nie tak. Radeony mają sygnał zespolony na innej, dodatkowej nóżce
i bez sensu jest piracko łączyć lumę i chromę z SVHS, jeśli wystarczy
oryginalna przejściówka z 7 pinowego złącza na CINCH, która powinna być
w wyposażeniu karty, przynajmniej ja takie zawsze dostawałem...
Aha, próbowałem wykorzystać taką przejściówkę do wyjścia z karty Dxr3 i
nie zgadzają się piny.
Załatw sobie takową przejściówkę, myślę, że bez problemu.

Janusz