Kupno notebooka

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkacWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 15:59:07 MET DST

Zadzwonił do mnie kolega z innego miasta z informacją, że kupił sobie
notebooka na allegro, ale w moim mieście.
Poprosił mnie o odebranie go - w sumie słusznie, lepiej to zrobić
osobiście. Chcę jednak zapytać, na co zwrócić uwagę? Co może być "nie tak"?
Słyszałem już o takich patentach, że ktoś kupił taki sprzęt, a potem się
okazało, że był kradziony, zabezpieczony hasłem, a sprzdawca oczywiście
się wypiął. Więc sprawdzić czy się uruchamia :). I co ponadto?

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk