Re: Ciągłe samoczynne resetowanie komputera - POMOCY

Autor: Jurek S. <jergele_at_konto.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 15:25:58 MET DST

> od pewnego czasu resetuje mi się samoczynnie PC (PIV)z XP. Po załadowaniu
> systemu trochę się pokręci i reset i tak w koło.

Na plycie glownej - w okolicach procesora jest kilka (5-6) wiekszych niz
inne kondesatorow. Sprawdz, czy nie sa troszke wybrzuszone lub skorodowane -
to widac kolym okiem. Ich daszki powinny byc plaskie.

Mialem tez takie ciagle resety. Wymiana tych kondensatorow w serwisie
(90PLN) pomogla.

Jurek S.
PS. Plyta glowna KOBIAN jakis tam.