Re: Ciągłe samoczynne resetowanie komputera - POMOCY

Autor: Pepe2k <andrew_plNO-SPAM_at_NO-SPAMo2.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 10:58:39 MET DST

Użytkownik <mabkWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:675b.000004d0.40e6742b@newsgate.onet.pl...
> Szanowni grpowicze proszę o pomoc,
> od pewnego czasu resetuje mi się samoczynnie PC (PIV)z XP. Po załadowaniu
> systemu trochę się pokręci i reset i tak w koło.
>
> Czy ktoś miał takie podobne objawy?
> Co to może być raczej wygląda to na hardware (płyta, zasilacz) aczkolwiek
może
> być i wirus.
>
> MAcie jakieś momyśly jak to zdjagnozować, co to jest?

Po pierwsze, zeby latwiej bylo znalezc przyczyne:

1. sprzet jaki posiadasz (plyta, procek, ram, zasilacz, grafa i chyba
starczy).
2. Czy wyskakuje jakis komunikat (mblast to moze byc)
3. sprawdz napiecia w BIOSie (linia 12V wazna, 3.3V tez i zasilanie na
procku bardzo)
4. sprawdz w BIOSie, a jak nie mozesz to organoleptycznie (dotknac) czy cos
sie nie przegrzewa (chipset plyty, procek, grafa etep).

Pepe2k