Re: Wazne pytanie

Autor: Velandil <irynaqvy_at_tnmrgn.cy>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 22:25:29 MET DST

D'hoine ;) Flo rzekl w <news:cc18jf$89m$4@inews.gazeta.pl> co nastepuje:

> Sorry.
> Trzeba było odrazu zaznaczyć, że jesteś wybrańcem o szczególnie
> wrażliwych oczach.
> Zapodam jeszcze linka do:
> http://hardware.hoga.pl/buy/monitor/3.asp
> , gdzie możesz przeczytać:
> "Minimalnym, zalecanym obecnie parametrem jest odświeżanie 75 Hz. Jednak,
> aby było to możliwe musimy posiadać w miarę nowoczesną kartę graficzną i
> monitor. *Człowiek, gołym okiem, nie jest w stanie zauważyć tego
> migotania, gdyż oko ludzkie nie jest aż tak dokładne*."
> [...]

ale bzdury wypisujesz:) chyba nigdy nie pracowales przy komputerze dluzej
niz godzine. Dla mnie 85Hz to *absolutne* minimum, przy nizszym odswiezaniu
nie da sie wysiedziec przy monitorze dluzej niz pol godziny.
Zreszta podobnie odpowie ci kazdy kto przy komputerze pracuje/uczy sie
a nie tyklo gra i rozmawia przez gg:P
Roznica miedzy 85 a 100Hz jest mocno zauwazalna, a miedzy 85, a 75, czy
jeszcze 72Hz to juz powiedzialbym - kolosalna :]

pozdr
vel