Re: Wazne pytanie

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik <cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 12:55:16 MET DST

Jacek S. wrote:
> Tak, i to wszystko prawda, ale czy przypadkiem tu nie zachodzi między
> wami pewne nieporozumienie?
> Ty piszesz dobrze, a on być może ci też odpisuje dobrze.
> Jeżeli sie nie myle ( bo dawno już czegoś takiego nie widziałem ), to
> jeżeli ma jakies złe sterowniki ( i to chyba od monitora, a nie karty
> graficznej ) to właśnie w tej zakładce, o której ty wspominasz, nie ma
> nic, oprócz "ustawienie -optymalne"... No i może jeszcze "ustawienia
> domyślne" - żadnych innych wartości...

No ok ok, wiem o co mu chodzi. Chce po prostu, zeby sprawdzil w OSD
monitora jakie faktycznie jest to odswiezanie optymalne, ktore ustawia mu
windows (75Hz, 85Hz?). Bo jesli jakies strawne, to niech zostawi jak jest,
a jesli zbyt niskie, to niech instaluje sterowniki i ustawia wyzsze.

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :