Re: Wazne pytanie

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 10:36:35 MET DST

Dnia Fri, 02 Jul 2004 09:58:03 +0200, Daniel 'CormaC' Bartosik
<cormac82WYTNIJ_TO@o2.pl> napisał:

> Ja sie pytam o konkretna wartosc odswiezania, a nie o nazwe opcji w
> windowsie. W menu ekranowym monitora masz z pewnoscia taka opcje jak
> "Display Timing" (przynajmniej ja mam taka w SyncMasterze 765MB).
> Wybierz ja i pochwal sie, co Ci wyswietlila (jesli menu jest takie samo
> jak u mnie, to chodzi o linijke na samym dole, na niebieskim tle).

Tak, i to wszystko prawda, ale czy przypadkiem tu nie zachodzi między wami
pewne nieporozumienie?
Ty piszesz dobrze, a on być może ci też odpisuje dobrze.
Jeżeli sie nie myle ( bo dawno już czegoś takiego nie widziałem ), to
jeżeli ma jakies złe sterowniki ( i to chyba od monitora, a nie karty
graficznej ) to właśnie w tej zakładce, o której ty wspominasz, nie ma
nic, oprócz "ustawienie -optymalne"... No i może jeszcze "ustawienia
domyślne" - żadnych innych wartości... Ja coś takiego właśnie widziałem u
znajomej - po zamianie na jakieś inne sterowniki monitora ( nie Plug&Play
) - nagle wszystko się zmieniło - no i wreszcie można było coś po ludzku
poustawiać... Ale to było dosyć dawno - na monitorze dosyć już starym i na
baaardzo starej karcie graficznej ( bodajże Riva Vanta 16MB:) )

--
Jacek S. / Opera M2/7.50
ECS K7S5A/Athlon XP 2000+/512 MB DDR/GeForce5200FX