Re: Jak kupic na najtaniej notebook-a? (Niemcy a moze na firme) ?

Autor: Matijaz <mathias_at_NIE_SPAMUJ.irc.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 10:17:43 MET DST

Użytkownik "Lynch" <e-spam33@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cc1muh$ao9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chce kupic nowego notbooka i zastanawiam sie jak i gdzie kupic zeby bylo
> najtaniej, tzn. czy lepiej sciagac z USA moze pojechac do Niemiec a moze
> brac na firme [mam znajomego ktory moglby mi kupic ale zastanawiam sie czy
> pozniej moglby ktos go sprawdzac i pytac sie o tego notebook-a (jakis
urzad
> :) ) ]
> Z gory dzieki za sugestie i pozdrawiam :)

Powyzej 3500 znajomy musi wpisac lapcioka w ewidencje srodkow trwalych i go
amortyzowac. Powyzej 1500 musi wpisac przedmiot na wyposazenie firmy i w
przypadku kontroli wykazac sie posiadaniem tegoz lapcioka. Najlepiej sam
sobie zaloz firme, to sobie vat odliczysz i od podstawy opodatkowania zakup
takiego lapcioka, tylko bedziesz go musial amortyzowac, bo na pewno bedzie
kosztowac wiecej niz 3500. Ewentualnie polecam USA jezeli zalozenie
dzialalnosci odpada. Poszukaj sobie w google sklepow, ceny maja
nieporownywalne z Europa. Jest jeszcze 3cia ewentualnosc, jezeli masz kogos,
kto jezdzi na daleki wschod, to niech ci tam kupi notebooka. Zoltki maja
najtaniej.

Pozdro
Matijaz