dzwiek 5.1

Autor: Slavo <srybarski_at_nowysacz.pl>
Data: Fri 02 Jul 2004 - 10:14:42 MET DST

Witam
Mam prolem.
Właśnie zmieniłem moją starą kartę dżwiękową SB 128 na SB Live 5.1 oraz
głośniki z Kinyo 2.1 (polecam) na Creative T5400.
Niestety nie działa migłośnik centralnu, w testach "wydaje głos" ale jak
słucham mp3 czy oglądam dvix-a nie działa, próbowałem także na NFS
Underground - z podobnym rezultatem.
Z tego co wiem to głośnik centralny działa tylko wtedy, gdy odtwarzany jest
film DVD albo wtedy jak w ustawieniach SB live przełączę na "wspomaganie"
woofera (wtedy wydaje z siebie tylko basy).
Czy jest możliwośc ustawienia karty w taki sposób aby działał głośnik
centralny także podczas słuchania mp3 i oglądania dvix, czy grania w
gierki?????
Pozdrawiam
Slavo