Re: Rozważania - markoww podzespoły a stabilność [dlugie] ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 16:50:33 MET DST

Moja obudowa to 7233-B i teraz stoi i się kurzy ale chcę z tego kompa zrobić
serwer.
Zasilacz rozebrałem na części pierwsze i wymieniłem wiatraczek na
CoolerMastera
z 2 łożyskami kulkowymi i regulacją obrotów przez diodę termiczną, którą
włożyłem pomiędzy żeberka zasilacza i leci na minimalnych obrotach
(ca.1000-1400) przez
co jest praktycznie niesłyszalny.
A zauważyliście może te kilka lat temu różnicę w stabilności w porówaniu do
zasilaczy noname?