Karta TV Pixelview

Autor: Yakhub <jakub_at_jasna.tarnow.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 17:07:42 MET DST

Witam. Niedawno za pośrednictwem Allegro zakupile karte TV Pixelview
PV-BT878P+ rev. 4E. Mam w zwiazku z nia nastepujace pytania:
1. Czy ktos moglby mi polecic jakis dobry software do ogladania TV (Windows
XP)? Ten sciagniety ze strony producenta sie wiesza.
2. Mam do niej kamerke (podlaczana na takim zlaczu podobnym do PS/2, tylko
ma duzo pinow, chyba S-Video, ale glowy nie dam). Jak z niej korzystac?
3. Nie udalo mi sie jeszcze skorzystac z pilota. Co trzeba zrobic, aby
dzialal?
4. Czy jest mozliwe ogladanie TV na _pelnym ekranie_ ??

To moj pierwszy tuner, wiec przepraszam, ze pytania sa takie zasadnicze :)

Pozdrawiam
Yakhub