Re: Nowy Rad 9600PRO i... artefakty ?!:-(

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 18:36:09 MET DST

> trzeba wpisać "problemy z radkiem 9600 pro, starymi sterami i brakiem łatek
> do igi2" wtedy google wyplują odpowiedź "tak"
IGI 2 + radeon patch - myślę że wystarczy. Ewentualnie może być "igi
2" +patch +radeon. Po 5 minutach znajdziemy to co chcemy, a jak ktoś
nie umie obsługiwać wyszukiwarki, to czas najwyższy się nauczyć.

> MSPANC - za czesto odsyłacie do googlie z problemami, które jeśli się nie
> wie w czym tkwi problem są nie do rozwiązania...
Za często ludzie przychodzą z problemami a nie pofatygowali się żeby
poszperać po googlach. Jeżeli są jakieś problemy z grą to idziemy na
stronę producenta i tam ściągamy to co nam trzeba. Możemy też poszukać
na stronie polskiego dystrybutora gry. Pomoc techniczna dystrybutora
chyba też działa ? Piszemy maila i mamy odowiedź co i jak należy
zrobić. Leniom mówię stanowcze nie.

> PS ciekawe ile % wyników z googli to "zajrzyj do googli"
A ciekawe jaki % użytkowników którzy piszą na grupę mógłby z sukcesem
znaleźć odpowiedź w goolach. Odpowiedzi na większość problemów już są
podane. Ale jeżeli jest się leniem i chce się mieć podaną odpowiedź
kawę na ławę, to czy można taki coś akceptować ? Pierwsza zasada jest
taka że najpierw sam próbujesz znaleźć odpowiedź, a jeżeli ci się nie
uda to piszesz na grupę.

--
Pozdr. Marcin