Re: Nowy Rad 9600PRO i... artefakty ?!:-(

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 18:26:50 MET DST

> chcę ściągnąć najnowsze sterowniki które mają rozmiar 24MB to mi kończy:
> najpierw na 12 potem na 3;
To marsz do kiosku po jakąś gazetkę komputerową. Tam na pewno będą
stary do Radka. Ale najnowszego patcha do gry musisz już sam ściągnąć.

> nie wiem co o tym myśleć: nowa karta- w grze
> artefakty;
Tylko w tej jednej grze? Bo jak we wszystkich to karta się grzeje za
mocno. Ale wiem że sporo radków miało problemy z IGI2 w postaci obrazu
'ala artefakty.

> chcę ściągnąć najnowsze sterowniki- też dupa. To jakieś fatum?
> A wszystko to w sytuacji kiedy wsadzam z powrotem GF2 MX400 64MB i po
> artefaktach ani śladu...
Z Radeonami trzeba trochę spokojniej. Jak coś nie działa lub nie
działa tak jak tego oczekujemy, to najpierw trzeba ściągnąć
najnowszego patcha ze strony producenta, a później eksperymentujemy z
różnymi sterownikami. Ot taki urok Radeonów.

Pozdr. Marcin