Re: zasilacz z przyszłością

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 11:10:36 MET DST

Użytkownik "KSX" <k_strzelecWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:2920.0000049c.40e24a29@newsgate.onet.pl...
> Stoję przed problemem wymiany zasilacza.
> Właściwie nie problemem, bo wiem, jaki chcę kupić.
> Pytanie jest takie - czy warto dziś kupić zasilacz CHIEFTEC
(HPC-420-302-DF)

wracajac do kwesti zasilacza
to jesli chodzi o tego chiefteka 420watt to slyszalem ze roznica miedzy nim
a chieftekiem 360 watt wcale nie jest tak duza
i ze warto go kupowac -- jest tez 360watt chiefteka a pasywnym pfc model
1136H za 175 np w komputroniku
( nawet sie do niego przymierzam )
ale ostatnio wpadl mi w oko zasilacz marki TAGAN o mocy 380 watt w cenie
299 ( tyle co chieftek 420 )
jest bardzo dobry wytrzymaly i ma 3 lata gwarancji a chieftek tylko 2 wiec
dodatkowe 12 miesiecy to duzo
( a ostatnio miewam pecha ze rzeczy psuja mi sie kilka dni po skonczeniu sie
gwarancji :) )
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=36&products_id=482
tu sa namiary na tego tagana dla przykladu - Antec 380watt kosztuje 559 zl
gadalem ze znajomym informatykiem i powiedzial ze gdyby musial terez zmienic
zasilacz i mial do wyboru chiefteka 360watt za 200zl
i tego tagan wybral by Tagan i mial spokuj na conajmniej 3-4 lata ( z tego
co sie orientuje to sa niemieckie zasilacze wiec prezycyzja wykonania jest
bardzo duza )
a ponadto sa to ciche zasilacze -- a ja choc do ta na ta kwestie nie
zwracalem duzej uwagi to teraz postanowilem i na to poatrzec :)

wybor pozostawiam tobie - ja jesli tylko bede mial kaske skusze sie chyba na
tego Tagana