Re: Asus A7V133 +problem z pamięcią.

Autor: tomekn <tomekn_at_nospammpoczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 20:04:46 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Siporski" <pinio@astercity.net> napisał w wiadomości
news:mailman.2.1088456196.6332.pecet@man.lodz.pl...
> Witam.
>
> Mam problem ze stabilną pracą mojego komputera.
> Oto jego konfiguracja:
> Płyta: Asus A7V133 rev. 1.05 , Bios ver 1009.
> Procesor Athlon XP 1700+ (Palomino)
> Pamięć 512MB.
Mam tą samą konfiguracje tylko ja mam 1800+ palomino. Próbowałem puszczać
kompa na 1700+ 0,13um i 2000+ 0,13um i nie chce działać. Straciłem chyba 3
dni żeby dojść co jest ćwiczyłem płytę z gold memory i okazało się że
najlepiej to działa na ustawieniach na zworkach działa bez błędów. napięcie
3,3V mam ustawione na 3,3 a nie domyslnie jak mialem bodaj na 3,5Volta.
Sprawdź też kolejność w bankach pamietam z tym tez był problem. Ćwicz osobno
pamięci będzie szybciej i szybciej znajdziesz optymalne ustawienia. To że na
innnej płycie poszło to nie znaczy że dla tej płyty Twoje ramy są ok.
pozdr
tomekn