Re: Chieftec HPC-360-202 czy Mode Com ISO-450P ?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 13:44:36 MET DST

Niejaki deep twierdzi jakoby:

> U mnie też tem. podskoczyła, bo te zasilacze bardziej się grzeją. Wcześniej
> miałem feel-a i było chłodniej.

U mnie, po zmianie Feela 300W na Chiefteca 1136H temperatura proca
spadła z 47-49 do 44 (w idle). W stresie na Feelu podchodziło pod 60,
teraz nie przekracza mi 50.

Może jest to skutek tego, że inaczej założyłem radiator (CoolerMaster,
wcześniej był na takim fabrycznym "kwadraciku" pasty (taka szarawa),
nałożonej od razu na radiator. Teraz resztki tej pasty zeskrobałem, i
przesmarowałem najtańszą pastą silikonową jaka była.
Ale wg. mnie jest ot zasługa zasilacza. Co prawda jest głośniejszy od
Feela, ale nie można mieć wszystkiego naraz.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//