Re: Chieftec HPC-360-202 czy Mode Com ISO-450P ?

Autor: deep <firma.deep_at_interia.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 12:14:47 MET DST

Użytkownik "Witiia" <witiia_KASU_BO_SPAM@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbrc1q$5ah$1@news.onet.pl...

> mylisz się. Wentyl dolny zasilacza właśnie wyciąga rozgrzane
> powietrze, które wylatuje z żeberek radiatora do góry.
> De facto powinna się temperatura nawet obniżyć.
>
> A może temperatura koledze się podniosła, bo na dworze zrobiło się
> cieplej?

U mnie też tem. podskoczyła, bo te zasilacze bardziej się grzeją. Wcześniej
miałem feel-a i było chłodniej. Ale nie jest to wada bo zasilacz pierwsza
klasa, stabilny i odporny na przepięcia. Raz trafiłem na niezłą burzę ale
komputerech chodził bo coś się ciągneło i nagle błysk, telewizor się
wyłączył, już pomyślałem że komputer zdechł a tu nic tylko reset i wszystko
dalej działa:)

deep