Re: Skrzynka Bogiego?

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 09:58:31 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila!!!
Dnia 28-06-2004 roku, chłopaczyna wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Słucham?

To tzw. wrotka (od angielskiego "wrote" - napisał). Taki sobie ozdobnik
urozmaicający czytanie postów, a jednocześnie zawierający różne przydatne
informacje, typu kto, kiedy, gdzie.

A pomyłką grupy się nie przyjmuj, też tutaj debiutowałem postem dotyczącym
oprogramowania i też dostałem po łapach ;-)
Ten pecet w nazwie jest mylący - w końcu szukasz programu na peceta.
Następnym razem po prostu poczytaj kilka postów, aby zorientować się. o
czym jest dana grupa - niektóre czytniki wyświetlają też dodatkowy opis
danej grupy, np. 40tude Dialog, którego używam - oto przykład:
pl.comp.pecet (Pecety, czyli komputery klasy PC.)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl